Verze systému: 1.73.3.179
Stavy objednávek - změna stavu
Kde?
Objednávky > Detail objednávky
Výběr nového stavu:
Výběr stavu objednávky probíhá v jejím detailu pomocí našeptávače. Hledat můžete pomocí názvu stavu nebo jeho ID. Kliknutím na nabízený stav jej vyberete. Tlačítkem Změnit, potvrdíte nastavení stavu a stav se změní.
Co změna stavu vykoná:
Při změně stavu objednávky může systém zpracovat různé úkony. Záleží, jak je daný stav objednávky konfigurován. Lze nastavit odeslání emailového vzoru, zaslání faktury, proformy nebo dobropisu. Aby administrátor objednávek věděl, co daný stav vykoná, jsou tyto úkony prezentovány pomocí ikon. Viz obrázek:
Ikony:
Ikona emailu značí, že stav zašle zákazníkovi nějaký emailový vzor
Zelená ikona bankovky znamená, že zákazníkovi bude zaslána faktura
Modrá ikona účtenky signalizuje, že bude zákazníkovi zaslána proforma, která není daňový doklad
Červená ikona znamená, že bude zákazníkovi zaslán dobropis
Popisek:
Administrátor může do tohoto popisku napsat libovolné informace. Často slouží k uvedení instrukcí pro další zpracování objednávky.
Další články:
Blog - Vytváření a úprava článků